13.03.2013

Fatih Terim: Helal olsun

Tarihi başarının mimarı Fatih Terim, “Galatasaray bileğinin hakkıyla maçı kazanıp, turu geçmiştir. Avrupa'nın en iyi 8 takımı arasına girdik. Oyuncularıma helal olsun, alınlarından öpüyorum” dedi.



Zaferin baş mimarı teknik direktör Fatih Terim, Schalke 04’ü eleyip çeyrek finale çıkmalarının gururunu yaşadı. Maç içinde bir sürü hikayenin olduğunu ifade eden Terim, “Galatasaray bileğinin hakkıyla maçı kazanıp, turu geçmiştir. Özellikle ilk yarıda daha farklı olmalıydı. İkinci devrede direnmeye çalıştığımız zamanlar oldu. Her ne olursa olsun, oyuncularımın hepsini alınlarından öpüyorum ve tebrik ediyorum. İlk yarı harikaydık ve 45 dakika için de söylenecek bir şey yok. Helal olsun diyorum. Bütün Galatasaraylılar’a elimi kalbime götürüyor, selamlarımı söylüyorum. Ülkemiz adına da çok önemli bir zafer. Avrupa’nın en iyi 8 takımı arasına kaldık. Bizi buraya gelip izleyen, insanlara sonsuz teşekkür ediyorum” diye konuştu.

‘Değişiklik yapmadım...’

İkinci devreye oyuncu değişikliği ile başlamamasının, savunmaya çekilmeyeceklerinin mesajı olduğunu belirten İmparator, “Burak ve Sneijder’le devam etmek istedim. Koşmaz denilen, markaj yapmayan teknik oyuncuların takıma daha fazla katkı yapmaları çok önemliydi. Bunların hepsini yaptık. Nefis bir Avrupa takımı gibi oynadık. Ülkemiz bunu güzel güzel kutlamalı. Teknik ekibime, başkanıma, yönetim kuruluna ve bize dua eden herkese minnettarım” ifadelerini kullandı.

TFF’yi es geçmedi!

Tecrübeli teknik adam, basın toplantısında Türkiye Futbol Federasyonu’na (TFF) da kendisine verdikleri cezadan dolayı göndermede bulundu. Terim, “Süper Ligi bırakmamız mümkün değil. Gençlerbirliği maçını konuşmuyoruz da bari söyleyeyim. 8-9 pozisyonun olmadığı maçta penaltı pozisyonu için öyle penaltı istemiyoruz. Gökhan Zan’a da 8-9 maç verilmeli. Hatta Gençlerbirliği’nin oyuncusu ‘vurmadı’ demesin, ona da ceza verilebilir. Onlar ne derse doğru oluyor. Galatasaray şampiyonluğun en büyük adayıdır. Bundan sonra Türkiye Ligi’nde hakemlerle ilgili soruları cevaplayacağım” dedi.

1 yorum: