9.02.2013

"Chelsea'yle yaptım yine yaparım"


Drogba, Türkiye'ye ayak basar basmaz, taraftarı heyecanlandırdı: “Chelsea'yle Şampiyonlar Ligi tarihine geçtik, kupayı kazandık. Galatasaray'da da aynısını yaşamak istiyorum. Evet, zor. Ama neden olmasın” dedi..



İstanbul’da muhteşem bir şekilde karşılanan Didier Drogba, ayağının tozuyla GS TV’de canlı yayına çıktı. Fildişili süperstar, burada taraftarları coşturacak açıklamalar yaptı. İşte Drogba’nın sözleri:

‘Mou, Galatasaray’ı övdü’

“Sıcak karşılama beni çok mutlu etti. Tesislere varınca hocamla buluştum. Beni görünce çok mutlu oldu. İlk karşılaşmamız değil kendisiyle. Türkiye’yi çalıştırırken İzmir’deki bir hazırlık maçında tanışmıştık. Çok iyi ve tecrübeli bir teknik direktör. Onunla çalışacağım için çok mutluyum. Buraya gelmeden önce Manu’yla (Eboue) birçok kez konuştum. Zaten kendisi benim kardeşim gibi. Sadece o da değil, birçok arkadaşım bana, ‘Eğer tutkulu bir yerde oynamak istiyorsan Galatasaray’ı seç’ dedi. İstanbul’a ilk ayak bastığımda gördüğüm manzara sonrası bir kez daha doğru karar verdiğimi anladım. Jose Mourinho da bana, harika bir şehirde, harika bir kulüple ve hocayla çalışacağımı söyledi.”

‘Kulüp iddiasını gösterdi’

“Galatasaray’ın zaten güçlü bir kadrosu vardı. Kulüp beni ve Wesley Sneijder’i transfer ederek Şampiyonlar Ligi’nde bir sonraki adım için kararlı olduğunu gösterdi. Tecrübemiz ve kalitemizle buna katkı sağlamaya çalışacağız. Kolay değil, Schalke zor bir rakip ancak başaracağımıza inanıyorum. Chelsea’yle Şampiyonlar Ligi tarihinde önemli işler yaptık, kupayı kazandık. Çok önemli bir başarıydı. Galatasaray’la neden olmasın? Amacım burada da aynısını yapmak. Tabi ki kolay değil ama önemli olan kendimize inanmamız. Neden olmasın, bunu bir gün başarabiliriz.”

‘Elimden geleni vereceğim’

“Çin’de kasımdan beri fazla maç oynamadım. Afrika Uluslar Kupası bana yardımcı oldu. Her geçen maçta fizik olarak kendimi daha iyi hissettim. Yüzde 60-70’le bile oynasanız elinizden gelen her şeyi vermelisiniz. Bunu yapacağımdan kimsenin şüphesi olmasın. Takım arkadaşlarımın da  yardımlarıyla daha iyi olacağım. Ülkemde zaten Eboue nedeniyle birçok Galatasaray taraftarı var. Eğer benim sayemde birkaç taraftar daha kazanırsak mutlu olurum.”

1 yorum: