4.05.2013

"Galatasaray bir lütuf"


Sportif direktör Terim, tüm hafta oyuncularını Sivasspor maçına motive etmek için çalıştı.


Aslanlar Sivasspor maçı için hazırlıklarına bugün' de devam etti. Sarı - Kırmızılılar ısınma ve açma, germe hareketleriyle başlayan idmanın ana bölümünde şut çalışması yaptı. Ardından soğuma egzersizleriyle çalışmalarını tamamlandı..

Felipe Melo, Galatasaray Dergisi'nin Mayıs sayısı için röportaj verdi. Melo, "Bu takımda oynamak Tanrı’nın bana bir lütfu." sözleri ile başladı ve şunları söyledi ;

"Bu takımda oynamak Tanrı’nın bana bir lütfu. Bu nedenle sahada olduğum her dakika, bunun karşılığını vermek için çalışıyorum. Sonuna kadar koşarım, mücadele ederim, rakibi ısırırım” ifadelerini kullandı. Melo, Elazığspor maçında kurtardığı penaltıyı unutamadığını belirterek, “O anda da Tanrı bana yardım etti. Daha önce bir şut bile kurtarmışlığım yoktu"

0 yorum:

Yorum Gönder