21.01.2013

Sneijder: Derbide oynarım !


Wesley Sneijder, Galatasaray'a transferinin ardından GS TV'ye açıklamalarda bulundu.



Wesley Sneijder, Galatasaray’a transferinden sonra GS TV’ye konuştu... Çok heyecanlı olduğunu gizlemeyen yıldız, taraftarların karşısına çıkacağı an için sabırsızlandığını söyledi. Galatasaray’ın dünyaca ünlü bir kulüp olduğunu vurgulayan Sneijder, “Taraftarla buluşmak için sabırsızlanıyorum. Fatih Terim hakkında çok şey duydum. İtalya’da başarılı bir kariyeri olduğunu biliyorum. Onun gibi bir isimle çalışacak olmak güzel. Galatasaraylı futbolcuları da ulusal takımdan tanıyorum. Çok kaliteli bir kadro var” dedi. Beşiktaş derbisiyle ilgili soru üzerine ise Hollanda’lı şöyle konuştu: Oynamak isterim. Büyük maçları seviyorum çünkü. Derbide oynamak ve hazır olmak için elimden geleni yapacağım.

1 yorum:

  1. inşallah oda olur derbde oynarsın .d ''Wesley Sneijder''

    YanıtlaSil