11.01.2013

Muslera Galatasaray'dan ayrılacak mı?


Uruguay Milli Takımı ve Sarı-Kırmızılı forma altında sergilediği başarılı performansla dünyanın en iyi kalecileri arasına giren ve dev takımların ilgisini çeken Muslera, sezon sonu İngiltere’ye gitmek için yeşil ışık yaktı.


İngiliz devi Chelsea’nin de peşinde olduğu bilinen ve birçok takımın transfer listesinde bulunan Muslera, Premier Lig’e göz kırparak “İngiltere gibi büyük bir ligde oynamayı kim istemez. Bu benim çocukluk hayalim. Ama şimdi değil...Sezon sonunda, kulübüm de ister ve anlaşılırsa, neden olmasın?” dedi.

İşte Cimbom taraftarının göz bebeği olan ve sempatik tavırlarıyla tüm sorularımıza içtenlikle cevap veren Fernando Muslera’nın ağzından, kendisiyle ilgili gerçekler...

HEP İLERİYE HEP İYİYE

Çocukluğundan beri İngiltere’de oynama hayalin olduğunu biliyoruz. Seni ciddi şekilde istiyorlar. Başkan Ünal Aysal ise şu an bırakmak istemediğini ama değerini bulduğunda da satabileceklerini söyledi. Bu konudaki düşüncelerin nedir?

“Evet, İngiltere’de oynamak benim çocukluk hayalim. Küçüklükten beri hayalini kurduğum bir şey. Benim işe bakış açım, futbola bakış açım ise her zaman daha ileriye ve daha iyi kulüplere gidebilmek. İlk başta Wanderers ile başlamıştım Uruguay’da. Sonra Nacional ve sonra da bir adım ötesi olan Lazio...

Ardından Lazio’dan bir adım ötesi G.Saray. Çünkü ben Şampiyonlar Ligi’nde oynamak için, Türkiye’nin en önemli takımlarından birine geldim. Sadece benim değil, herkesin hayalidir herhalde bir gün İngiltere gibi büyük bir ligde oynamak. Ama burada önemli olan kulüplerin anlaşması. Başkanın dediği de doğru. Şimdi ara transferde, şu anda olacak bir şey değil. Ama sezon sonunda belki bir teklif gelir, düşünülür. Şu an G.Saray’ın futbolcusuyum. Burada mutluyum ve bağlı kalmam gereken bir sözleşmem var. Ama teklif gelir, kulübün çıkarları doğrultusunda olur, ben de istersem ve iki kulüp arasında bir anlaşmaya varılabilirse, neden olmasın?”

TÜM MAÇLARDA OYNAMAK İSTİYORUM

Braga’da sakat oynadın. Bir kaleci için riskli bir durumdu ama maçın önemi büyüktü. Seni sahaya çıkartan şey neydi?

“Şampiyonlar Ligi’nde ilk kez mücadele ediyorum ve tüm maçlarda oynamak istiyorum. Bu da beni iten bir olguydu. Bizim için önemli bir maçtı. Evet uzun topları kullanmakta sıkıntı çektim ama tek sıkıntım oydu. Bir kaleciye bakarsanız, atlaması, zıplaması ve kurtarış yapması daha ön planda. Biraz ağrım vardı ama beni çok zorlamadı. Belki yüzde yüzle oynayamadım ama yüzde seksenle oynadım.”

KESİNLİKLE MESSİ

Messi mi, Ronaldo mu diye sorsam?

“Kesinlikle Messi. Her zaman söylüyorum, Messi çok kaliteli ve futbolu için de bir şey söylemeye gerek yok. Karakterini de yakından tanıma şansım oldu. Çünkü kendisine karşı birçok kez oynadım. Maçlardan önce birçok kez muhabbet ettim. Gerçekten çok iyi ve mütevazı bir insan. Bence en önemli özelliklerinden birisi bu. Çünkü çok önemli başarılar elde etmiş bir oyuncu. Dünyanın en iyi oyuncusu belki ama inanılmaz mütevazı. O yönü ile beni çok etkilemişti.”

FENERBAHÇE'YE GİTMEM

Bir gün telefonun çalsa ve ‘Fenerbahçe’ye gelir misin?’ diye teklif yapılsa, ne cevap verirsin?

“Yabancı bir oyuncu olarak biz bu konulara daha farklı açıdan yaklaşabiliyoruz. Ama şu bir gerçek ki, G.Saray’da oynamaktan ve burada olmaktan çok mutluyum. Taraftar beni çok iyi karşıladı ve çabuk kabullendi, beni çok seviyorlar. Ben de aynı şekilde kulübü ve onları çok seviyorum. O yüzden F.Bahçe’den bir teklif gelse kabul etmem. Onlara da büyük saygım var. İyi bir takım ama sonuçta ne olursa olsun ben de bir G.Saraylıyım. Kendimi iyi bir G.Saraylı hissediyorum. O yüzden gitmeyi düşünmem.”

2 yorum:

  1. ya gitmez ya inşalla onu çok seviyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen şükrü ya :( sezon sonnda belli olckmış :((((

      Sil