29.01.2013

Drogba'dan Galatasaray taraftarına ilk mesaj


Drogba, transfer resmileştikten sonra kendi sitesinden açıklama yaptı. Siyahi yıldız, taraftarlarla tanışmak için sabırsızlandığını söyledi.

Transferini 'Heyecan verici bir macera' olarak tanımlayan Drogba şunları söyledi: Galatasaray ile 1,5 yıllık resmi sözleşme imzaladım. Türkiye liginde 18 kez şampiyon olmuş ve 2000 yılında UEFA Kupası'nı kazanan Galatasaray, şu anda Süper Lig'in lideri ve benim için özel bir yeri olan Şampiyonlar Ligi'nde son 16'ya kalmış durumda. Şampiyonlar Ligi'nde Schalke 04 ile karşılaşacağız. Beni İstanbul'da heyecanlı bir macera bekliyor. Bu tarihi kulübü ve inanılmaz destekleri ile bilinen taraftarlarını tanımak için sabırsızlanıyorum. Bu benim için yeni bir maceranın başlangıcı.

4 yorum:

  1. bizde tanışmak için sabrsızlanıyoruz başarılar galatasaray

    YanıtlaSil
  2. sneijderin pabucu damamı atıldı şimdi la :D

    YanıtlaSil
  3. şampiyonlar liginde bu sene bir hedefe ulaşmalıyız

    YanıtlaSil
  4. sevgi bahtiya30 Ocak 2013 00:39

    Galatasatay bir markadir.

    YanıtlaSil